niedziela, 23 grudnia 2012

święta

Hej, hej ! ;)
Baardzo długo mnie nie był ona blogu. Powodami są: brak czasu z powodu nauki; jesienno zimowa depresja ;/ ( różne depresje dopadają mnie teraz co raz częściej ;c ). Jutro Wigilia.. ja jakoś w tym roku nie czuję świątecznego nastroju ... dzisiaj od rana sprzątam i pomagam mamie w przygotowywaniu potraw na Wigilijny stół .;) Dobrze, że ostatnio w ogóle nie mam na nic apetytu, bo przynajmniej nic dzisiaj nie zjem i wszystko zostanie w nienaruszonym stanie na jutro :) Ponieważ są święta to wiadomo, że jutro i pojutrze ( no i może w środę) nie pojawi się żaden post. Ale najważniejszy i tak jest sylwester :D nie wiem jeszcze gdzie idę.. dostałam kilka propozycji, ale nie wiem co wybrać :D a i tak najważniejszy jest strój, bo trzeba się dobrze prezentować, a ja nie mam nic takiego, co mogło by zachwycić w sylwestrową noc :D coś czuję, że będę musiała się wybrać na zakupy. ..  a jak już jesteśmy w temacie zakupów. wczoraj pojechałam na małe zakupy. Chodziłam po różnych sieciówkach w Galerii Dominikańskiej i w Renomie, ale nie znalazłam niczego dla siebie  : / wszystko teraz jest pod kontem sylwestra itp. a ja chciałam coś na luzie.. Potem poszłam na Rynek i wstąpiłam do kilku secondhandów.. . kupiłam 3 bluzy i koszulkę w takiej cenie, za jaką w sieciówce nawet jednej bluzy bym nie kupiła. To jest największy plus secondchandów :D Wstąpiłam jeszcze na jarmark Bożonarodzeniowy. Wszystko wyglądało tak pięknie.. wszędzie unosił się zapach różnych swojskich potraw ♥ Pierwsze czego szukałam to oscypki :D Potem chodziłam bez celu i znalazłam koszulkę Linkin Park, której szukałam od dawna, a taka jaką chciałam w sieci kosztowała co najmniej 50 zł .... i dobrze, że nie kupiłam przez internet bo tam znalazłam identyczną za 20 zł...  Najważniejszym celem tych zakupów była płyta Linkin Park - A Thousand Suns, ale niestety, anie w empiku w renomie, anie na rynku nie było akurat tej płyty ;c. 


Z okazji Świąt Bożego Narodzenie życzę wam miłości, zdrowia, szczęścia, abyście te święta spędzili w miłej domowej atmosferze, w spokoju, w zgodzie. Życzę wszystkim, żeby nadchodzący 2013 rok  był lepszy, szczęśliwszy od 2012, aby spełniły się wszystkie wasze marzenia, żebyście nie tracili wiary i robili wszystko, żeby się spełniły. 
Życzy Pysiu ;*


P.S. Wiem , że to banalne życzenia, ale prosto z serca i nie ściągnięte z internetu ... 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz