poniedziałek, 13 lutego 2012

Jutro walentynki ! ♥

Hej !
Jutro walentynki. Stwierdziłam, że przygotuje stylizacje na ten dzień. 




U mnie w szkole mamy taką tradycję, że co roku w walentynki każdy musi się ubrać w coś czerwonego. Ja zakładam czerwony sweterek. Jest też poczta walentynkowa. Ciekawe czy dostanę od kogoś walentynkę ;) No raczej nie. Ostatnio nie napisałyście mi odpowiedzi na pytanie z ostatniego posta, więc zadam jej jeszcze raz. Jakie posty najbardziej lubicie ? Odpowiedzi piszcie w komentarzach lub na maila : ja.to.ja92@tlen.pl     W przyszłym tygodniu w poniedziałek mam konkurs piosenki angielskiej, na razie tylko kwalifikacje bo na konkurs jedzie się do innej szkoły.  Chociaż wiem, że i tak nie przejdę do konkursu to zawsze coś mi to podwyższy ocenę na koniec roku. Zaśpiewam piosenkę zespołu Europe - The final countdown. Na dzisiaj to wszystko !
Pozdrawiam
13!!!! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz