sobota, 11 lutego 2012

Stylizacje.

Hejo !
Dzisiaj chciałabym pokazać wam kilka stylizacji. Do szkoły na imprezę, spotkanie ze znajomymi i bal lub coś takiego ( po prostu elegancko ).


1. Do szkoły.




2. Na imprezę.




3. Na spotkanie ze znajomymi.





4. Na bal ( elegancko ).
Ostatnio, a tak dokładniej to wczoraj zastanawiałam się o czym może być mój blog i jakie posty wy najbardziej lubicie. Więc stwierdziłam, że wy zdecydujecie o czym będę pisać na blogu ! Propozycje możecie wpisywać w komentarzach lub wysyłajcie na maila : ja.to.ja92@tlen.pl     Na maila możecie też wysyłać pytania ( więcej o tym w opisie po prawej stronie ). 
Na dzisiaj to wszystko !
Pozdrawiam 
13 ! ;*

2 komentarze:

  1. Hej ! :)
    Jeżeli chciałabyś wysłuchać mojego największego problemu, to byłabym wdzięczna :')
    http://botenswiatjuztakijest.blogspot.com/2012/02/kura-mac.html

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog .
    obserwuję i liczę na to samo ;*
    ............................
    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń