poniedziałek, 11 czerwca 2012

Hej !
Wczoraj poszłam do lekarza i okazało się, że mam anginę ropną : /   Najgorsze jest to, że muszę brać strasznie dużą tabletkę ( antybiotyk ), a ledwo ją połykam  !!!!!!!!! No dobra już koniec o tej mojej chorobie. Dzisiaj na youtube znalazłam piosenkę, która też brała udział w konkursie na hymn naszej reprezentacji na euro 2012.
I co sądzicie ???? Lepsze od koko koko euro spoko ?????????

 Dla mnie koko koko to jakaś porażka, a serca kształt powinno wygrać !!!!! Wgl. kto głosował na te stare baby ?????????

Na dzisiaj to wszystko !!!!!!!!!!!


Pozdrawiam !!!!!!!!!!
Strawberry♥

3 komentarze:

  1. Współczuje kochana , ale głowa do góry ! :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie lubię jeść dużych tabletek xD
    Zdrowiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie mam dystans do koko koko więc bardziej uśmiecham się do tego niż tak jak na początku łapałam się za głowę myśląć że to porażka na pół Europy. Jest chwitliwe i wpada w ucho ;p
    Zdrowiej ;)

    OdpowiedzUsuń