piątek, 27 lipca 2012

Hej !
Jak zapewne wiecie w wakacje nie mam praktycznie czasu na dodawanie notek, więc będą się pokazywać raz na jakiś czas. Ostatni znowu nie było mnie w domu bo pojechałam do Sulistrowiczek. Dzisiaj wróciłam i jeszcze nie zdążyłam zgrać fotek na kompa, ale jak to zrobię to od razu pojawią się w poście :) Dzisiaj dodam kilka zwykłych fotek. ; P





Sukienka - Cropp
Okulary - Glitter 
Buty - Diechman 
Słaba jakość, ale na większości zdjęć byłam w ruchu ; D  Wszyscy gdzieś wyjeżdżają, a ja wróciłam ! I co robić ??? Całe szczęście poznałam kilka nowych osób. Dzisiaj było masakrycznieee gorąco !! Jutro też niby tak ma być. Dlatego wybieram się do kuzyna, ( którego nie na widzę :/ ) żeby pokąpać się w basenie ! A po południu pójdę za pewne na boisko z Viką ♥ Dzisiaj zamówiłam full capa :D
Dojdzie za około 5 dni ! Już nie mogę się doczekać. Na pewno będzie dużo fotek ; P 
Ostatnio myślałam nad zmianą mojego blogowego pseudonimu. Moja najlepsza przyjaciółka  nazywa mnie Pysiu. Więc zmienić czy zostawić ?? Głosujcie w ankiecie !!

 Na dzisiaj to wszystko. 

Pozdrawiam !!!
Strawberry ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz