poniedziałek, 30 lipca 2012

Kolejny nuuuuuudny wakacyjny dzień : /

Hejooo !
Jak sam tytuł tego post mówi dzisiaj był strasznie nudny dzień. Nic mi się nie chciało i najchętniej spędziłabym cały dzień w pidżamie przed kompem, ale jednak o 15 postanowiłam wyjść. Najpierw poszłam na lody, a potem na boisko. Nikogo nie było, więc nie posiedziałam tam długo. Wróciłam do domu założyłam rolki i jeździłam kilka godzin, a w końcu na jednej ulicy wyskoczył z krzaków pies i ugryzł mnie nogę ( dokładniej to w rolkę, ale i tak poczułam i bolało. Nie mam jakiś strasznych obrażeń po ugryzieniu tylko ślad zębów i trochę zakrwawioną skarpetkę :P Rolki uratowały moją stopę przed krwotokiem !!! Prawie wszyscy znajomi pojechali na kolonię, akurat wtedy kiedy ja musiałam wrócić : / I za bardzo nie mam co robić. Gdyby nie Vika i Gumiś to umarłabym z nudów. Zaraz zapewne włączę tv i będę skakać po kanałach szukając czegoś do oglądania. Znając mnie zostanę na Mtv, lub vivie. Jutro mam nadzieję, że będzie ciekawiej. A i jeszcze dzisiaj oglądnęłam " Project X " niestety nie miałam okazji oglądnąć tego filmu w kinie, więc musiałam zadowolić się popcornem z mikrofalówki, butelką pepsi z fresh market-u i małym wyświetlaczem komputera. Ale i tak moja ocena tego filmu to 11/10 :P Stwierdziłam, że żeby zabić nudę mogłabym po odpowiadać na wasze pytania, przy okazji będziecie mogli mnie lepiej poznać. Zadawajcie pytania w komentarzach, a na 100  odpowiem przy okazji w następnym poście :D Odpowiadajcie też w ankiecie po prawej stronie ! 


Doobranoc 
Strawberry ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz