czwartek, 20 września 2012

Hejka! 
Już zaczynają się chłodne jesienne dni.... Więc stwierdziłam, że kupię sobie ciepły sweter doskonały na zimę i na jesień :) Dzisiaj niestety wam go nie pokażę, bo nie mam jeszcze żadnych zdjęć w nim, ale postaram się przedstawić go jak najszybciej :) Dzisiaj dzień jak zawsze... Szkoła, potem zakupy i w końcu kochany domek ; ) Kocham siedzieć na oknie z kubkiem ciepłego kakałka w ręce i patrzeć co dzieje się na ulicy ...... Ostatnio znowu mam jakieś komplikacje w życiu i co raz częściej potrzebuję chwil w samotności, żeby wszystko przemyśleć.... przypomnieć sobie cały dzień, odpowiedzi na różne trudne pytania najlepiej znajduje mi się z dobrą książką w ręce i dobrą muzyką w tle... Dzisiaj znowu się przeziębiłam :( Mogłam się ubrać cieplej wiedząc, że wrócę wieczorem ..... miałam na sobie tylko cienką koszulę z rękawem 3/4 i bluzę, którą nosiłam w lato wieczorami .... Trochę czasu mi zajmie, zanim przyzwyczaję się do chłodnego jesiennego klimatu .... Dobrze, że zaopatrzyłam się w martensy idealne na jesień i ten genialny sweter, który będzie moją nowa miłością :) A teraz na koniec dodam kilka jesiennych zdjęć ; P



Dobranoc ; *

1 komentarz:

  1. ostatnio to i ja siedzę na parapecie, bo na balkon już za zimno :c
    zdrówka życzę :D

    OdpowiedzUsuń