wtorek, 18 września 2012

Siemka :)
Szkoła, szkoła, szkoła i jeszcze raz szkoła : / szczerze mam już jej trochę dość... Ludzie są spoko, nauczyciele w większości też, ale jest dopiero początek i już jak dla mnie za dużo nauki ... dzisiaj dwie kartkówki i na tym zapewne nie koniec w tym tygodniu. Dzisiaj w końcu jakiś odpoczynek od szkoły, oderwanie się od tego świata.... mój najukochańszy taniec współczesny ♥ Jak się cieszę, że z tej małej miejscowości, w której mieszkam nie muszę dojeżdżać aż do Wrocławia, aby uczęszczać na jakieś zajęcia dodatkowe np. teatralne, gitarowe, taneczne itp... W Długołęce czyli tu gdzie mieszkam :D jest gminny ośrodek kultury - Gok ... Wszystkie zajęcia są za darmo, a z na prawdę doświadczonymi osobami :) ja zapisałam się na zajęcia teatralne i taneczne, a jak w końcu wróci moja pani od śpiewu to będę uczęszczała także na zajęcia wokalne :) Kocham śpiewać! Może i nie mam super głosu, mój głos jest najbardziej przeciętny jaki słyszałam.... ale jednak w tamtym roku na przesłuchaniach dostałam się do zespołu.... byłam bardzo szczęśliwa, bo koleżanka, która wydawało mi się, że ma dużo lepszy głos ode mnie nie dostała się..... 
Jutro moje 2 ulubione lekcje Angielski i Niemiecki :)  prawie nikt nie lubi pani od angielskiego, bo jest wymagająca i wredna, ale ja tam ją lubię.... może w końcu się dzięki niej czegoś nauczę ... Jutro do szkoły mam na szczęście na 8:50 ... ufff...... w końcu się chociaż trochę wyśpię....♥ Ostatnio zaczęłam czytać zarąbistą książkę i prawie już kończę !!! Ma ona tytuł " Lodowaty grób " ... Pamiętam czasy, jak wprost nienawidziłam czytać.... ale w końcu odkryłam swój rodzaj ( kryminały ) i w prost nie mogę żyć jak dziennie nie przeczytam, minimalnie 50 stron!!!! Idę oglądać Spongeboba :) 


Dobranoc ; *

3 komentarze:

  1. Szkoła... ja chora. TYYYYYLEEEE zaległośc. :( Ja lubię fantastykę, kryminały i romanse(czasem:P) :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle dobrze, że nie musisz chodzić do szkoły, ale te zaległości są najgorsze : /

      Usuń
  2. Słyszałam że ponoć książka fajna :D
    najgorsze to że dopiero wrzesień a zadań jest dużo.. :/

    OdpowiedzUsuń