środa, 24 października 2012

Hejka :D
Dzisiaj i jutro muszę ciągle siedzieć w domu bo jestem na antybiotyku :( Z jednej strony to dobrze, bo mam czas na naukę i leniuchowanie ;P Musze się uczyć na sprawdzian z historii i napisać recenzje książki na polski.... wybrałam książkę pt. " Lodowaty grób " napisaną przez Charlaine Harris. Mam zamiar przeczytać ją jeszcze raz, ponieważ jest to jedna z najlepszych książek jakie czytałam :)  Dzisiaj zrobiłam pizze :D Wyszła lepsza niż ostatnio. Ani trochę jej nie spaliłam :D tylko moja nie cierpliwość sprawiła, że ciasto wyrastało jeszcze podczas pieczenia w piekarniku :/ Ale i tak wyszła bardzo bobrze ( jak na moje zdolności kulinarne ) :D Ostatnio mam fazę na oglądanie filmów :D na razie nie mam pomysłu co oglądnąć... może mi coś polecicie?? ostatnio oglądałam film pt. " Lustra " jest to horror.... jeden z moich ulubionych gatunków filmów.... Na lustrach przez prawie cały film się śmiałam .... nie wiem dlaczego, ale ja wgl. nie boję się horrorów.. traktuję je jako komedie xD Może to dlatego, że jak byłam mała ( około 5 lub 6 lat ) zawsze oglądałam z bratem różne horrory, a on zawsze wmawiał mi, że to śmieszne.... muszę oglądnąć jeszcze " Lustra 2 " moja koleżanka po tym filmie przez kilka dni nie patrzyła się w lustro o.O xD


Pozdrawiam 
Pysio ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz