sobota, 20 października 2012

Zmiana pseudonimu :)

Hejka!!
Musicie się przyzwyczaić do tego, że co jakiś czas przez dłuższy okres nie będą pojawiały się posty. Mam strasznie dużo nauki, a moje oceny nie są najlepsze, więc nie mam zbyt dużo czasy, żeby dodawać posty. jak nie szkoła i nauka to zajęcia dodatkowe, a w weekendy wypady do miasta lub na cały weekend do siostry ... Dzisiaj idę na urodziny do Karoliny ( mojej najlepszej przyjaciółki  ). Na koniec posta pokaże wam co jej kupiłam :) Jeszcze zanim pójdę na te urodziny, to muszę jechać na "Spotkanie rodzinne" xd, potem od razu do Puszka ( tak będę na blogu nazywać Karolinę xd ) jeszcze zostaję u niej na noc... najgorsze jest to, że ostatnio trochę się przeziębiłam i ciągle kaszlę : / czuję się tak jakbym miała wypluć płuca :( nie chcę jej zarazić bo ostatnio miała zapalenie płuc : / Na szczęście wczoraj wzięłam aspirynę i dzisiaj mi się polepszyło... cały tydzień piję syropy Herbapect i Flegaminę.... nic mi nie pomagają . Do tego jeszcze syropy domowej roboty.... i NIC!! Może znacie jakieś dobre syropy, albo domowe sposoby na pozbycie się kaszlu??? Zapomniałam napisać coś o zmianie pseudonimu blogowego ... a więc zdecydowałam się jednak na zmianę więc od dzisiaj mój pseudonim to Pysiu :)  Teraz pokażę wam prezenty, które dam Puszkowi :D
1. Zegarek ludzik, któremu wyginają się ręce i nogi :) 

2. Breloczek połówkę przepołowione serce. Jedna połówka dla mnie, a druga dla niej. Na tej dla Puszka jest wygrawerowane Friends Paulina, a na tej dla mnie Best Karolina.

I co sądzicie?? Spodobają jej się prezenty?? Dodam jeszcze kilka zdjęć z wczorajszego wypadu do McDonalda z A., Maddie, Manią i Puszkiem :D
 Ja :D
 Włosy Mani i ja xd
 Mania xd

Puszek :D

Na dzisiaj to wszystko pozdrawiam i miłego dnia :*
Pysio :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz