sobota, 23 marca 2013

Wielki powrót ;3

Hej, hej, hej!
Długo mnie tu nie było, ale stwierdziłam, że wrócę do prowadzenia bloga. Wraz z początkiem roku moje życie zmieniło się o 180 stopni. Już nie jestem tak pesymistycznie do wszystkiego nastawiona. Zerwałam fałszywe i bezsensowne przyjaźnie. I zaczęłam po prostu być sobą!! Nie muszę już udawać kogoś kim nie jestem, żeby ludzie mnie lubili. Przestało mnie obchodzić zdanie innych, co jest dla mnie wielkim + ;D Po prostu praktycznie wszystko się zmieniło!!!! 
          Wczoraj pierwszy raz od tygodnia poszłam do szkoły, bo w piątek tydzień temu oberwałam w klatkę piłką od kolegi i każde zaczerpnięcie powietrza było dla mnie jak tortury... ;// Ale na szczęście już jest wszystko dobrze ;) W szkole jak zwykle praktycznie cały dzień siedziałam z chłopakami. Nienawidzę ich, a jednocześnie uwielbiam, pomimo tego, że ciągle mnie denerwują. ;P Ogólnie moje wyniki w nauce są poniżej przeciętnej, ale liczy się tylko to, żebym zdała ;3 Najgorzej jest z chemią, biologią i historią, ale to może dlatego, że nienawidzę tych przedmiotów!!!!!!!! Dla mnie jedyne lekcje to mogłyby być polski, francuski i angielski ;3 Nie wiem czemu, ale akurat strasznie lubię się uczyć różnych języków ;P Chociaż najgorszy jest niemiecki, którego mama uczy mnie w domu -,- Chociaż i tak będę musiała się go uczyć, bo jest bardzo możliwe, że będę się przeprowadzać do Niemiec na stałe ;// Oby to były tylko jakieś chore marzenia mojej matki, które nigdy się nie spełnią, bo za bardzo się przywiązałam do niektórych ludzi, żeby ich opuszczać :c 
          Dzisiaj cały dzień siedzę w domu i się nudzę ;3 Cały dzień z horrorami :3 A tak na zakończenie tego posta kilka zdjęć ;P 
 Se sobie ja z moim bezimiennym kotem XD
 Moje occcyyssska *.*
 Znowu z kotem :3
 ;PP


heheheh ;3 czemu dodałam praktycznie same zdjęcia z tym kotem? XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz