poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Kolejny przymulasty dzień w szkole.. Jak zwykle nie działo się nic specjalnego.. Jeszcze 2 tygodnie i wystawianie proponowanych ocen... grrrr..... poprawka za poprawką i codziennie nauka.. teraz żałuję, że nie uczyłam się przez cały rok. Gdybym się chociaż trochę zdeterminowała i przełamała moje lenistwo teraz miałabym święty spokój... P R Z E R Ą B A N E! Mam nadzieję, że chociaż pozbędę się zagrożeń i zdammm... Ja pierdziele .. Dlaczego byłam taka głupia i wolałam siedzieć całymi dniami przed kompem zamiast się uczyć?? Koniec! w 2 gim. zaczynam się brać za naukę! Na prawdę, bo teraz strasznie żałuję, że cały rok wszystko olewałam.. Jak już jestem przy temacie szkoły to dodam takie szkolne zdjęcie xd
 hehe... no taka se sobie brzydka ja ;// 

 Dzisiaj mam jakiś zamulasty dzień.. niby wszystko jest dobrze, ale jednak w powietrzu wisi coś co nie daje mi spokoju, a ja nie wiem co się dzieje... ughhh.. kiedy w końcu zacznę mieć normalny humor, a nie co chwilę jakieś depresje itp. itd. -,- 
Czegoś mi brakuje, ale nie wiem czego... to jest takie denerwujące  jak czegoś się pragnie, ale nie wiadomo o co chodzi.. .tak samo z humorem.. ostatni duż osób ma spieprzony humor i mówią, że nie wiedzą czemu.. 
Dobra koniec o moich humorkach xd

W końcu mamy prawdziwą wiosnę <3 jak ktoś jeszcze raz mi powie, że jest za gorąco to mu urwę łeb i nadzieje na patyk! xd dla mnie 25 stopni to jest jeszcze zimno i chodzę w bluzach xd  no, ale w końcu w tamtym roku w wakacje jak było 35 sotpni to ja inteligentna chodziłam w zimowych bluzach i mówiłam, że jest mi zimno xd

Ostatnio zaczęłam mieć super kontakty z ludźmi :D mam więcej przyjaciół, zaczynam oswajać się ze swoimi wrogami i poznaję nowych ludzi ;3 
No, a jutro miną 2 miesiące od kiedy jestem z moim chłopakiem <3 Tak naprawdę to mój pierwszy związek, który traktuję bardzo na poważnie <3 gdyby nie ludzie, z którymi chodzę teraz do klasy nigdy bym go nie poznała <3 W końcu jestem chociaż w jakiejś części szczęśliwa i nie miewam już myśli smobójczych, co równa się z tym, że nie muszę już chodzić do psychologa.. .uff.. w końcu to się skończyło! Mogę zacząć nowy rozdział w moim  życiu. I tak wiem, że za pewne nikomu nie chce się tego czytać i i tak prawie nikt tu nie wchodzi, ale fajnie jest tak się wygadać .. 

Pysiu <33  

1 komentarz: