piątek, 27 kwietnia 2012

♥♥♥♥♥♥

Hej !
Nie ma to jak wyjść z domu o 8:30 spojrzeć na termometr, a tam  20 stopni w cieniu ♥ Teraz w słońcu jest około 30 stopni !!!! Jutro podobno ma być jeszcze cieplej !!! Na gitarowe rekordy guinessa ma być 29 stopni !!!!!!!!!!!!!! Nie wiem jak wytrzymam po między tysiącami ludzi w taki upał !!!!! Wczoraj dowiedziałam się, że jednak nie jedziemy do brzegu ponieważ ponad połowa nie może ; ( Za to czeka mnie jeszcze festiwal teatralny, a ja nie umiem mojej roli !!!!! I co z tego, że jest krótka ciężko mi jest się jej nauczyć ponieważ nie które rzeczy mam nie mówić tak jak na co dzień tylko inaczej !!!!!! A ja  nie wiem jak !!!!!!! No i oczywiście dzisiaj mam teatralne : / Szkoda, ponieważ jest taka piękna pogoda, że nie chce mi się siedzieć przez godzinę w zamkniętym pomieszczeniu !!!! Wolę spędzić ten czas na świeżym powietrzu w gronie przyjaciół !!!!!! Coś dzisiaj strasznie dużo wykrzykników w tym poście !!!!! 
Dobra lecę korzystać z tak pięknej pogody !!!

Miłego dnia !!!!
Strawberry ♥

7 komentarzy:

  1. Ej , a ten rekord guinessa ( nie wiem czy dobrze napisalam ) , to to ze gra sie na gitarze jedna piosenke w duzym gronie ? Prosze o odpowiedz :)
    zapraszam http://uciekasz.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Znaczy dokładniej to jest tak. Ludzie którzy umieją grać głównie hey joe ( chwyty CGDAEE ) i chcą pobić rekord zbierają się na rynku i tworzą największą orkiestrę gitarową świat ! W tym roku potrzebujemy 6347 aby pobić rekord z 2009 roku !!!

      Usuń
  2. zajebisty bloog! Pisz dalej! Polecam też mój!
    musiconedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. taaak, pogoda jest przecudna!!!
    ja tez nie miałam ochoty dzisiaj iść na żadne zajęcia, ale i tak poszłam heh ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój blog jest naprawdę fajny, w wolnym czasie będę tu zaglądać. Jeśli chcesz, abym dodała ciebie do obserwowanych napisz mi to w komentarzu – na pewno to zrobię! : ) Zapraszam na swojego bloga http://najamajke.blogspot.com/. Opowiada on o Vanessie, która wraz ze swoją przyjaciółką jedzie na Jamajkę. Spotyka tam –jak myśli- chłopaka, z którym spędzi całe życie i razem z nim wyrusza w kolejną podróż. W Brazylii czyta sms’a, który dostał na komórkę od tajemniczego „nikt”. Okazuje się, że zdradzał on Vanesse nie tylko z „nikim”, ale także z jej przyjaciółką. Błąkając się po ulicach spotyka Neymara – piłkarza FC Santos, z którym się wiąże i leci do Hiszpanii na mecz z FC Barceloną, po którym Neymar upija się i przystawia się do jakiejś dziewczyny…. Co się stanie dalej? CZYTAJ!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za komentarz na moim blogu, ukazał się już kolejny rozdział. Zapraszam do komentowania! Co ty na to, abym ogłosiła jakiś konkurs? : ) http://najamajke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń