środa, 25 kwietnia 2012

Hej  !
Dzisiaj dzień jak każdy inny. Tylko, że po szkole po raz pierwszy w tym roku poszłam grać z chłopakami mecz w piłkę nożną ! I był remis ! To oczywiście tylko dzięki moim pięknym podaniom ! x D Chociaż piłkę kopnęłam tylko 5 razy i tak świetnie się bawiłam. Dzisiaj wypożyczyłam książkę pt. " Paulina w orbicie kotów " napisała ją Marta Fox. Jak skończę ją czytać to napiszę wam recenzje. Jeszcze nie dawno myślałam, że Viktoria jest moją przyjaciółką, ale okazało się, że mi nie ufa. Według mnie przyjaciółki powinny mieć 100 % zaufania i powinny mówić sobie o wszystkim. Ale okazało się, że tak na prawdę pomimo tego, że znamy się od 1 kl  w ogóle jej nie znam, a jak ona mi nie ufa to ja dziękuję za taką przyjaźń. I dzisiaj muszę to zakończyć ! Nie jestem pewna czy ognisko jest odpowiednim miejscem, ale lepszego momentu nie będzie !
Przypominam o "Ask me anything" pytania zadawajcie do poprzedniego posta, a ja na nie odpowiem za około tydzień lub dwa w notce. Z góry dziękuję za wszystkie pytania. Mam nadzieję, że pomoże wam to mnie bardziej poznać.


pozdrawiam !
Strawberry♥

4 komentarze:

  1. hah uwielbiam grać w nogę chociaż jestem dziewczyną :D
    ____________
    Jaki jest twój ulubiony zespół?
    Jakie języki obce umiesz lub się uczysz?

    OdpowiedzUsuń
  2. hm... wydaje mi się, że może powinnaś dać przyjaciółce szansę? ja z moją kłócę się praktycznie codziennie, często sobie nie wierzymy ale i tak się kolegujemy. niestety polegać można tylko na sobie, bo i tak prędzej czy później sami będziemy musieli sobie jakoś radzić, a będzie znacznie gorzej. no chyba, że Twoja sprawa jest jakaś poważna to już nie będę się mieszać. xd ;)

    hm... co do pytań:
    -masz drugie imię? jeśli tak to jakie?
    -czego najbardziej lubisz się uczyć?
    -masz jakieś hobby? jeśli tak to jakie?
    -jaki zespół/wykonawcę lubisz najbardziej?

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam tę książkę. Osobiście mi się baaardzo podobała.
    I ja też lubię grać w piłkę nożną. Nie umiem ale gram ^^
    Poza tym lubię biegać xD
    ________________________________
    Jaka jest twoja ulubiona książka?
    I jaki jest twój ulubiony kolor?

    OdpowiedzUsuń
  4. czemu wgl zaczełas prowadzić bloga?
    Ile masz lat ?
    Kto Cię inspiruje ?
    5 Twoich ulubionych blogów?
    Jak określasz swój styl?

    OdpowiedzUsuń