czwartek, 22 marca 2012

.....

Hejka ! 
Moja choroba jest na jakimś dziwnym etapie. Przedwczoraj było niby lepiej, wczoraj znowu zaczęłam źle się czuć, a dzisiaj wróciła gorączka ! Mam już dość !!! Jak będę w pełni zdrowa to przygotuję dla was kilka wiosennych outfitów ! Szykuję jeszcze jedną niespodziankę, ale na  nią sobie jeszcze trochę poczekacie. ; ) Przed chwileczką zadzwoniła do mnie koleżanka i powiedziała jakie były wyniki konkursu historycznego. W tym konkursie chodziło o to, żeby przedstawić jakieś wydarzenie historyczne, a tematem było w 80 dni dookoła świata i nam trafił się chrzest Polski. Pomimo tego, że berło Mieszka to była łyżka, na którą był nabity ziemniak owinięty w jakiś papier, a portal ciągle się przewracał to i tak zajęliśmy 1 miejsce ! Jupiiii !!!!!!      Przedwczoraj zrobiłam fanpage na facebooku ! Serdecznie wszystkich na niego zapraszam i zachęcam do lajkowania ! https://www.facebook.com/pages/Strawberry-mini/414824311866885


Pozdrawiam ! 
Strawberry♥

2 komentarze: