sobota, 10 marca 2012

Hamburgerowe trampki od Vans !

Hejka !
Wczoraj była przepiękna pogoda więc ściągnęłam ze strychu mój waveboard i wybrałam się na kilku godzinną przejażdżkę po ulicach Wrocławia ♥ Dzisiaj już nie jest tak pięknie ponieważ nie świeci słońce i jest troszkę chłodniej, ale pomimo to nie mogłam sobie odmówić krótkiej wycieczki rowerowej ! Dziś najprawdopodobniej jadę do koleżanki robić scenografię na przedstawienie do szkoły :) Jutro jadę do kuzynki, ponieważ przyjeżdża moja siostra i siostrzenica i muszę  się z nimi zobaczyć, no i moja siostra przywozi mi sukienkę, którą zaprezentuję na moim blogu. ; ) Na dzisiaj mam dla was jeszcze zajefajne hamburgerowe trampki od Vans ! A o to one ; P
I jak wam się podobają ? Na dzisiaj to wszystko ; )





Pozdrawiam 
Strawberry♥

1 komentarz: