wtorek, 6 marca 2012

Nic nowego ! : /

Hej !
Jak sam tytuł posta głosi u mnie " Nic nowego ", no może nie licząc tego, że jest ze mną coraz lepiej i w czwartek idę do szkoły bo mam nie chce, żeby m opuściła konkurs recytatorski ( klasowy ) chociaż i tak wiem, że dalej się nie dostanę. Jutro jadę po nowy rower. W końcu bo na moim gracie długo bym nie pojeździła. Jutro powinnam mieć przedstawianie z zajęć teatralnych w gminnym ośrodku kultury, ale nie chcę wyjść na scenę i co chwilę kaszleć, a w dodatku i tak gram tylko rolę drugoplanową. W nocy z wczoraj na dzisiaj skończyłam czytać książkę "Pretty Little Liars bez skazy".
 Nigdy nie lubiłam książek i nawet przeczytanie 100 stron zajmowało mi minimalnie miesiąc, ale w książkach z serii " Pretty Little Liars" się zakochałam. Jedną część potrafię przeczytać w tydzień, co mnie samą zadziwia. Jak pojadę na zakupy to przy okazji muszę wpaść do jakiejś księgarni i zaopatrzyć się w trzecią część. Teraz poruszę temat mody. Jak niektórzy z was mogli zobaczyć na gali viva comet 2012 Honorata Skarbek Honey przyszła w zjawiskowej sukience. Zarys był jej pomysłu, ale poprawki wprowadziła i uszyła ją Lany Nguyen. W sieci pojawiła się tak e najnowsza kolekcja  Lany, a o to ona :

Jak wam się podoba ? 


Pozdrawiam ! 
Strawberry♥

4 komentarze:

  1. Bardzo fajna kolekcja :)
    Cieszę się, że wracasz do zdrowia ;*

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi poznać KOLEŻANKĘ, która także czyta serię Pretty Little Liars. Oglądasz też ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne, że tak ! Najlepszy serial jaki oglądałam i najlepsza książka jaką czytałam ; )

      Usuń
  3. Jaki fajny napis LOVE ba ostatnim zdjęciu =)

    OdpowiedzUsuń