wtorek, 20 marca 2012

Nowy wygląd bloga ; )

Hejoo !!!
Dzisiaj w końcu po wczorajszej głodówce ( brak apetytu ) coś zjadłam, odzyskałam siły i stwierdziłam, że zmienię wygląd bloga : ) I jak wam się podoba ???? 
Dzisiaj cały dzień w domu nie mam nic do roboty oprócz oglądania tv i siedzenia na komputerze chociaż ta ostatnie opcja tak samo jak czytanie sprawia, że po kilkunastu lub kilkudziesięciu minutach zaczynają strasznie mnie boleć oczy : /  Ostatnio postanowiłam się wybrać na zakupy. Jednak Do gustu przypadła mi tylko koszula w kratę w C&A. Niestety nie pokażę jej wam teraz, ponieważ nie zdążyłam zrobić jej zdjęć, a na stronie sklepu jej nie ma. W tamtym roku na allegro kupiłam sobie trampki w sam raz na letnie wiosenne dni w sieci znalazłam jeszcze ich zdjęcie : )
I jak ? Przypadły wam do gustu ? Bo mi bardzooo !


Pozdrawiam 
Strawberry♥

Edit : Zapraszam na fanpage ; )  fanpage ♥
Serdecznie zachęcam do lajkowania ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz