poniedziałek, 5 marca 2012

Hejo  !
Dzisiaj znowu cały dzień siedzę w domu : / No, ale fajne jest to, że większość moich znajomych siedzi i nudzi się teraz w szkole, a ja mogę robić co chcę w swoich czterech ścianach  ! Dosłownie bo nie mam zamiaru wychodzić dzisiaj ze swojego pokoju ! Teraz mam zamiar dokończyć oglądać te odcinki Pretty Little Liars, które znalazłam w sieci, a potem pograć w Simsy, poczytać książki, oglądać Tv i różne tym podobne pierdoły  ; P Wczoraj po prawej stronie mojego bloga pojawiła się ankieta, ponieważ zastanawiam się czy założyć fanpage na facebooku ( jak na pewno się zorientowaliście to fanpage będzie tego bloga ), a pytam się was ponieważ bezsensu jest zakładać fanpage, a nie mieć w ogóle lajkow. Więc zachęcam do klikania  TAK lub NIE. Jak wyzdrowieję mam zamiar iść do kina, ale jeszcze nie wiem na co. Może wy moglibyście mi coś poleci ? Ja zastanawiałam się nad : " ",  "Big love", "Spadkobiercy", "W ciemności" lub "Żelazna Dama". Z góry dzięki za pomoc w wyborze : ) Dzisiaj posta wypełnię kilkoma piosenkami, będą one ROCKOWE, ponieważ uwielbiam ten rodzaj muzyki  ♥ 
 Na dzisiaj to wszystko ! : )
Pozdrawiam ! 
Strawberry♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz