sobota, 3 marca 2012

Powrót !

Hej !
Dawno nie pisałam, ale nie miałam czasu i ciągle prześladował mnie jakiś pech np. Wczoraj nie mogłam usnąć bo co pięć sekund kaszlałam, a dzisiaj się przewróciłam i stłukłam sobie rękę,na całe szczęście stłukłam, a nie złamałam, ponieważ już raz miałam ją złamaną, a jeszcze wcześniej ciągle na coś chorowałam co nie zmieniło się do dziś, więc nie mam nic innego do roboty niż leżeć, wygrzewać się, oglądać TV i faszerować się lekami ! Teraz w końcu znalazłam czas żeby napisać.Ostatnio zakochałam się w książkach i serialu " Pretty little liars " co prawda czytam dopiero 2 część, ale to mi wystarczyło, żeby się zakochać ! Dzisiaj na dworze było tak pięknie słońce świeciło, było ciepło i czuło się już wiosnę, ale ja niestety podziwiałam to z za okna. : / Miałam dzisiaj też jechać na zakupy bo przekładam je już od tygodnia, więc muszę przełożyć jeszcze raz ( miejmy nadzieje, że ostatni ). Na dzisiaj nic specjalnego nie przygotowałam, więc to już koniec tego posta ! 
Pozdrawiam
Strawberry !

2 komentarze:

  1. Nie martw się , każdy ma słąbsze dni ;*

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. choroba, też to przerabiałam w tym tygodniu, trzymaj się ;)

    + zapraszam do siebie, ruszam po długiej przerwie ;)

    OdpowiedzUsuń